پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226911
زماني بشر به کمال علم و دانش ميرسدکه قلم ها جاي مسلسل ها را بگيرند
تاریخ انتشار : 1395/08/14
نمایش : 950
امام جمعه بخش باباحيدر گفت: زماني بشر به کمال علم و دانش ميرسدکه قلم ها جاي مسلسل ها را بگيرند و در خدمت صلح وتوسعه باشد نه اينکه علم و دانش گيوتيني براي قطع نسل جامعه بشري باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام ياوري امام بخش باباحيدر14 آبان روز فرهنگ عمومي راگرامي داشت وبيان نمودند:فرهنگ سالم فرهنگي است که برخواسته از مکتب اهل بيت وآموزنده هاي ديني باشد سراسرتعاليم دين مبين اسلام براي ارتقاءفرهنگ عمومي يک جامعه است ايمان ومسئوليت پذيري، ابتکار،فداکاري ،پرکاري و دوري از اسراف وتبزير از مولفه هاي يک فرهنگ سالم است.

وي همچنين در بخش ديگري از خطبه ها روز جهاني علم در خدمت صلح وتوسعه راگرامي داشت واظهارداشت: علم و دانش في نفسه ارزش ندارد بلکه علم چراغ و ابزاري بيش نيست که مي توان استفاده سوکرد ويا استفاده مفيدکرد و زماني بشر به کمال علم و دانش ميرسدکه قلم ها جاي مسلسل ها را بگيرند و در خدمت صلح وتوسعه باشد نه اينکه علم و دانش گيوتيني براي قطع نسل جامعه بشري باشد.
 
وي همچنين ازکساني که در راهپيمايي يوم الله 13 آبان شرکت کردند و بار ديگر فرياد مرگ برآمريکا سر دادند و خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهاني مخصوصا آمريکا اعلام کردند تشکرکرد.
 
وي درپايان تشکر از همه کساني که فرهنگ صلح و سازش را در شهر باباحيدر ترويج  ميدهند و دو طايفه اسلامي و بهرامي را صلح و سازش انجام شد قدرداني کرد و بيان داشتند اميدوارم روزي بيايدکه ديگرهيچ کس از فردي کدورت و ناراحتي نداشته باشند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html